Life If Ethereum Ran Your Local Shop – Terrible Crypto Memes /w Seatin



If Ethereum Ran Your Local Shop – Episode #1 of Terrible Crypto Memes with Seatin

If you’ve used Ethereum I hope you relate to this video on a spiritual level and we can cry together

source

sobhan

Read Previous

Crypto & Bitcoin Taxes Explained – Everything You Need To Know | CryptoTrader.Tax

Read Next

SHIBA INU HOLDERS: SHIB WILL BE LISTED ON ETORO (CONFIRMED) – SHIB Token News

40 Comments

  • "Big launch of Frog Cocks today"

    I died

  • Bruh. I'm dying lmao. This was my exact experience trying to stake a couple hundred dollars in illuvium. Had to wake my ass up on a Saturday at around 3am for cheaper gas. Definitely learned my lesson the first time.

  • Oh no 😭😭😭😭😭

  • I wish you the best for your future progression Seatin. I will really miss you Seatin

  • Hey Seatin, you have a scammer impersonating you. Check out the reply on my first comment I made on this video.

  • I feel like crypto needs to become more localized in each and every town and node holders to have an easier time getting set up to do so.

  • rofl Always love your comedy videos.

  • Indeed…
    should get better with 2.0 though, around 2026 or something 😉

  • LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • is that a kim's convienience?

  • Hhhh papa seatin

  • I like the Teller Machine sound …mmmmmmmm 😃😃😃

  • For every Frog Cock NFT sold, 2% will go directly into Infowar's non-profit program to turn the frikkin frog straight again.

  • Daddy came bacc with milk

  • That was funny as hell

  • Hahahaha

  • DOGE Transaction fee is lower and faster lol

  • "The internet of money should not have a $0.05 transaction cost" – Vitalik Buterin

    That certainly aged well.

  • Hey at least the transaction went through successfully..

  • frog cocks KEKW

  • HAHA! You epic bro!

  • Haha first class content as usual!

    Keep em coming Seatin

  • NFT's have crushed gas fees man… making so hard to even spot trade!!!

  • <3

  • goat

  • There better be a band out there somewhere called Frog Cocks. It's too good of a name.

  • Yo.

  • Amazing

  • lmao "frog cox"

  • Ahahahhaahaha

  • KEKW

  • 😄

  • I’m crying 😂

  • dsnyx

    #vum.fyi

  • LMAOOOO

  • Eth is clearly broken and even the promised numbers of 2.0 won't support real adoption. That's why layer 1 are all popping off and stealing eth's lunch

  • I want to see a purchase from solana

  • perfect

  • Brilliant Seatin 🙂

  • This is a bit too real

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

bitcoin
Bitcoin (BTC) $ 61,047.00
ethereum
Ethereum (ETH) $ 4,259.26
tether
Tether (USDT) $ 1.00
binance-coin
Binance Coin (BNB) $ 485.28
cardano
Cardano (ADA) $ 2.15
dogecoin
Dogecoin (DOGE) $ 0.259072
usd-coin
USD Coin (USDC) $ 1.00
solana
Solana (SOL) $ 200.52
bitcoin-cash
Bitcoin Cash (BCH) $ 615.60
chainlink
Chainlink (LINK) $ 33.33
minidoge
MiniDOGE (MINIDOGE) $ 0.000000
dogecash
DogeCash (DOGEC) $ 0.021217
bitcoin-gold
Bitcoin Gold (BTG) $ 66.70